Rabu, 12 Oktober 2011

design Mural.



kali ini aku nak kongsi sikit idea ngan korang . Sebenarnya aku tengah mereka design mural yang bersesuaian di lukis kat perputakaan. Maksud aku dibahagian Ruang kanak-kanak.
Aku lihat kebanyakkan perpustakaan yang pernah aku kunjung pasti ruang tersebut di hiasi dengan kartun2 yang biasa kita tengok kat tv sbagi contoh donald duck, mickey mouse dan tom and jerry dan seangkatan dengannya.. mengapa asyik gamboo macam tu jer... gambor lain tak boleh ker?
jadi apa pandangan korang? dan apa pendapat korang dengan design yang aku buat nih... boleh ker design ini di jadikan mural kat Ruang kanak-kanak.



Selain daripada itu , aku rasa boleh gak kalau design mural ini di lukis kat sekolah tadika ker , kat taska ker... kan kan... boleh kasi budak2 kenal nombor dan kenal huruf... betul tak?

ok lah.... kita story mory lain kali plak sebab aku dah lama guna komputer awam ni... bagi can kat orang lain guna plak... k...

yang benar,
jas
dari perpustakaan awam.






3 ulasan:

  1. Hamba cadangkan yang bahagian tadika tu,gambor dia nampak macam serabut benor..Maybe bleh ringkaskan sedikit kerana bebudak tadika maybe akan pening untuk membacanya.Selalunya konsep untuk rekaan mural untuk tadika mesti HARMONI.

    Cuma pandangan ambo sahaja..Huhuhu

    BalasPadam
  2. ya hamba setuju benor dengan pandangan tuan hamba itu.. bukan sekadar harmoni malah perlukan kartun comel2 , tak gitu... terima kasih...

    BalasPadam