Ahad, 16 Oktober 2011

meon dan pokok pisang!!



untuk edisi perah IQ tahap 4, aku telah lukis gambar Meon, Kuzi dan Din serta Pokok Pisang. Bukan apa sebab tah macam mana aku dok teringat kat sorang brader kat kg aku tu dulu pernah bagi aku satu teka teki berkaitan dengan pokok pisang. Puas aku perah kepala pikir kan jawapannya. memang susah masa tu nak dapatkan jawapan. Dah la tu dia suruh aku carik sendiri jawapannya, maka aku pon hadaplah pokok pisang kat belakang umah aku... aku pon tenung ... punya tenung , akhirnya berjaya juga ...yes! tu pasallah aku nak kongsikan teka-teki ni kat korang... nak tahu apa jawapannya, sila " like meon" ya! tapi malangnya, hari ini, brader tu dah arwah, innalillah... semoga rohnya berada dikalangan orang2 yang beriman... amin....

ok dah....

Tiada ulasan:

Catat Ulasan