Rabu, 12 Oktober 2011

edisi Perah IQ tahap 3.. (teka teki)



padan muka korang ... aku yakin takda siapa pun boleh menjawabnya melainkan dengan izin Allah.. Kali ini teka teki berkaitan dengan WAU... cubalah korang jawab. Aku dah upload dalam fan page Meon kat facebook..

tapi walau bagai mana pun aku ingat nak bagi korang KLU sikit.. baca dan fahamkan elok2 ya! begini......

" WAU ini pernah di felemkan dalam cerita melayu klasik".. oklah kot Klu yang aku bagi kat korang nie... harap korang gunakannya sebaik mungkin ya!... selamat mencuba...

Mengapa aku lukis gambor cam nih ?!
Masa aku lukis gambar ini angin tengah bertiup kencang dan hujan jatuh membasahi bumi... maksud aku ributlah.. kuat anginnya... tup tup, dapat idea "kalau main layang best gak nih", bentak aku seorang diri... so nak main, layang-layang pulak tak der, jd aku pun wakilkan kat Meon, Kuzi dan Din jer mainkan layang-layang untuk aku... hah !! itu yang jadi gambar cam kat atas tu...

ok dah!

boleh lah daripada tak der .... kan kan kan...

Tiada ulasan:

Catat Ulasan