Selasa, 5 Januari 2010

ku harap ku tak lupa...


Akhirnya, kisah komik bersiri “ MEON” akan bermula…



Secara peribadinya, aku amat terkejut dengan hasil komik “ MEON 1” kerana bagiku sebelum ini adalah mustahil untuk aku terbitkan komik seumpama ini. Sejak dibangku sekolah lagi aku memang teringin nak terbitkan komik sendiri dan pada hari ini angan-anganku jadi kenyataan . Terima kasih infiniti buat PTS Millennia Sdn Bhd dan kaum kerabatnya.

Terbitnya komik “MEON 1” umpama terbitnya mentari yang menyinari hidupku agar menjadi garis panduaan untuk aku memperluaskan lagi kemahiran dalam bidang melukis di masa akan datang.

Walau bagaimanapun, sewaktu aku membuat komik ini, terdapat banyak sokongan yang diberi oleh pihak-pihak yang wajar aku berterima kasih di sini, antaranya :

Keluargaku yang tercinta – anda semua jadi inspirasiku

Keluarga abah angkatku , Abah Atan (Pak Abu) – Jasamu tetap dikenang.

Sahabat sepermainanku dan sahabat sepejabat denganku dulu – anda semua tetap hidup dalam hidupku.

Sambal Tumis terung manggor buatan adikku – rasanya mengingatkan aku ke zaman kanak-kanak ku.

Dan tidak lupa juga kepada semua pihak yang terlibat secara langsung mahu pun secara kebetulan..

“MEON 1” jadi bukti bukti perjuanganku yang masih berliku untuk aku buru cinta yang terlalu jitu terhadap industri komik ini. Harapanku agar karyaku ini dapat diterima oleh semua pembaca. Insyaallah. Aku akhiri ucapan ini dengan…

Ribuan terima kasih sekali lagi…

Tiada ulasan:

Catat Ulasan